Ta strona używa cookies. Można zmienić ich ustawienia w przeglądarce. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Cookies.

Wyszukaj firmę:

Aktualności:

Dlaczego warto zbierać bazę e-mailową klientów?

2013-08-23

 

 

 
 

Prowadzenie firmy wiąże się z koniecznością kontaktowania się z potencjalnymi klientami. Ważne jest też budowanie długofalowych relacji z tymi, którzy zdecydowali się skorzystać z oferty i wpisali się w grono stałych kontrahentów. W dobie Internetu większość firm działających w sieci kontaktuje się z klientami drogą elektroniczną. Czy powinny one zadać sobie trud zbierania baz e-mailowych swoich klientów?

 Przewaga firm działających w Internecie w zakresie budowania długofalowych relacji z klientami jest znacząca w stosunku do tradycyjnie prowadzonych biznesów. Te drugie, aby nawiązać kontakt z potencjalnym klientem muszą inwestować w szereg płatnych produktów reklamowych, z których ulotki, reklama telewizyjna, prasowa czy radiowa powtarzają się najczęściej. Ponadto, często nie mają jak pozyskać i gromadzić danych swoich klientów. W tym przypadku adres e-mail, do którego przedsiębiorca działający w Internecie ma dostęp już przy pierwszym kontakcie z klientem jest potencjałem, z którego należy skorzystać. W jaki sposób pragmatycznie wykorzystać pozostawione przez klienta dane?

 Budowanie długofalowych relacji

 Posiadając adres poczty e-mailowej klienta każda firma ma możliwość wysyłania do niego materiałów promocyjnych, może informować o nowościach w sklepie, jak i oferować specjalnie przygotowane zniżki na konkretny asortyment. Dodatkowym atutem jest fakt, iż wiadomość nie trafia do przypadkowej osoby, ale konsumenta, który dokonywał już zakupu, czyli takiego, który jest zainteresowanymi danymi usługami czy produktami. Dlaczego to tak istotne? Gdyż przekłada się bezpośrednio na szansę, iż wysłany przez firmę komunikat zostanie otwarty, a klient po zapoznaniu się z nim zdecyduje się na kolejny zakup. To także budowanie długofalowej relacji z klientem opartej na przedstawianiu aktualnej oferty firmy.

 Otwórz się na nowoczesne technologie

 Firmy działające w sieci zachęcają klientów do zapisywania się na tworzone przez nie newslettery. To już niemal tradycyjny sposób informowania kontrahentów o nowościach, promocjach oraz sposób na kreowanie wizerunku marki. Tymczasem, w dobie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, firmy mogą wykorzystać wydajne i prekursorskie aplikacje. – PROMOcard to nowy produkt na rynku, z którym przedsiębiorcy działający w sieci powinni wiązać duże nadzieje – mówi Sabina Kokorniak, CEO w Moderncard Sp. z o.o. – Najprościej mówiąc, PROMOcard to zaawansowana aplikacja, umożliwiają firmom tworzenie i dystrybucję cyfrowych kart rabatowych, jak i lojalnościowych. Ich rozsyłanie odbywa się za pomocą poczty elektronicznej, niemniej klienci mogą ściągnąć je do swojego smartfona i tym samym zawsze mieć je przy sobie – dodaje.

 Wysyłaj, informuj i zdobywaj nowych klientów

 Program PROMOcard jest adresowany do wszystkich firm, które stawiają na ciągły rozwój i podążają za zmieniającymi się preferencjami konsumentów. Warto przy tym dodać, że dzięki aplikacji, grono osób, które może zapoznać się z ofertą firmy, rabatami lub promocjami znacząco się zwiększa. Użytkownicy smartfonów, jak wynika z przeprowadzonych badań, praktycznie nie rozstają się ze swoimi urządzeniami. Podczas spotkań w gronie znajomych mogą oni wzajemnie się informować i polecać sobie firmy, od których otrzymali właśnie karty rabatowe. W taki sposób zainwestowanie w PROMOcard może przynieść każdemu przedsiębiorstwu wymierne korzyści, które przekładać będą się bezpośrednio na wpływy i zyski.

 
 
 

 

 

Dostępne rodzaje płatnosci