Ta strona używa cookies. Można zmienić ich ustawienia w przeglądarce. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Cookies.

Wyszukaj firmę:

Aktualności:

Promocard, czyli rozwiązanie dla nowoczesnej firmy

2013-08-07

 Budowanie długofalowych relacji z klientami wiąże się między innymi z bieżącym informowaniem ich o nowościach i rabatach, które znajdują się w aktualnej ofercie firmy. Z drugiej strony, indywidualne podejście do kontrahenta wymaga od przedsiębiorców nagradzania zwłaszcza tych klientów, którzy dokonują regularnych zakupów. Karty rabatowe czy lojalnościowe sprawdzają się w tym przypadku wyśmienicie.

Klasyczne karty rabatowe są plastykowe i eleganckie. Ich szata graficzna bazuje na bogatej kolorystyce sprawiając, że całość wygląda stylowo. Większość klientów nosi je w portfelach i okazuje przy nabywaniu kolejnego produktu. W czasach ogromnej konkurencji są one świetnym sposobem na podniesienie prestiżu i umocnieniu marki danej firmy. A jednak, tradycyjne karty nie jest doskonałe. Łatwo ją zgubić, a w przypadku, gdy klient jest posiadaczem większej ich ilości, siłą rzeczy prędzej czy później dokonuje ich selekcji. Część zostaje zapomniana, część ląduje w szufladzie biurka i tylko kilka ostaje się w portfelu. Tymczasem, nowoczesne technologie pozwalają na wyeliminowanie tego problemu i dają konsumentowi szansę na posiadanie przy sobie w dowolnym momencie i miejscu wszystkich otrzymanych kart.

Symbol nowoczesnego stylu życia

Idealnym rozwiązaniem, z którego może skorzystać każda firma, jest PROMOcard, czyli aplikacja pozwalająca stworzyć i dystrybuować cyfrowe karty rabatowe i lojalnościowe. Do klientów są one rozsyłane za pomocą poczty elektronicznej, niemniej adresaci mogą je ściągną do swoich smartfonów i tym samym mieć je zawsze przy sobie. – To przełomowe rozwiązanie zarówno z punktu widzenia firmy, jak i klienta. Przedsiębiorca nie musi już obawiać się, że kontrahent kartę zgubi, klient zaś ma możliwość skorzystania z niej w każdym momencie i to bez konieczności wypychania portfela plastykowymi prostokątami, które nie są odporne na uszkodzenia – wyjaśnia Andrzej Gortat, CEO w Moderncard Sp. z o.o.

Tysiące możliwości, tysiące zniżek!

Aplikacja PROMOcard została przygotowana w trzech wersjach: Gold, Platinium i Super Platinium. Twórcy, pracując nad programem, wzięli pod uwagę rozmaite potrzeby firm, w tym zwłaszcza stopień ich rozwoju. W ten sposób każda wersja przeznaczona jest dla firm o różnej wielkości. Gold adresowana jest głównie do mniejszych przedsiębiorstw i pozwala nie tylko na kreowanie niepowtarzalnych kart, ale również rozsyłanie ich do klientów (jednorazowo do 50-ciu). Pakiet Platinium jest poszerzony o możliwość generowania kodów kreskowych, personalizowanie tworzonych kart rabatowych i lojalnościowych, umożliwia też rozsyłanie kart nowym klientom (jednorazowo aż do 1000-ca osób). Wersja ta idealnie sprawdzi się w większych firmach, które poza utrzymaniem dotychczasowych klientów, dążą też do zdobywania nowych poprzez promocje. Klienci, którzy zdecydują się na Super Platinium, dodatkowo będą mogli karty wysyłać znacznie większej ilości konsumentom, a utworzona karta będzie widoczna dla wszystkich użytkowników PROMOcard i to zaraz po ściągnięciu przez nich aplikacji.

Jak to działa?

Program PROMOcard jest intuicyjny w obsłudze. Sam kreator pozwala na wybór szablonu kart, zaś użytkownik ma możliwość jego modyfikowania. Zmienić można tło, logo, jak i kolorystykę poszczególnych treści. Istotnym elementem są też informację, które można wprowadzić – w tym przypadku użytkownik uzupełnia jedynie wskazane i wybrane przez siebie pola takie, jak: nazwa firmy, adres www, telefon czy e-mail. Może on też opisać i ustalić rabat.

Z punktu widzenia przedsiębiorcy istotne mogą być również takie informacje, jak: kod kreskowy, ograniczenie ilości kuponów, ograniczenie czasowe ważności karty czy też jej personalizacja. PROMOcard daje to wszystko właśnie i to w przystępnej formie.

Odkryj biznes w elektronicznej karcie

Nowinki technologiczne pojawiające się na rynku kuszą zwłaszcza młodych użytkowników. Firmy, które chcą przyciągnąć do siebie właśnie ich, muszą inwestować w nowoczesne aplikacje i programy. Dzięki PROMOcard mają możliwość wygenerowania stylowych i przede wszystkich innowacyjnych kart rabatowych i lojalnościowych, które – jak można się spodziewać – już w wkrótce staną się symbolem nowoczesnego stylu życia.

 

źródło: www.akademiapromocard.pro

Dostępne rodzaje płatnosci