Ta strona używa cookies. Można zmienić ich ustawienia w przeglądarce. Dowiedz się więcej o naszej Polityce Cookies.

Wyszukaj firmę:

Aktualności:

Czy każdy odniesie sukces w biznesie?

2012-03-26

         

       Na sukces w biznesie składa się wiele czynników. Co wpływa na sukces? Skąd biznesowe porażki? Jest kilka cech, które pozwalają odnieść sukces w biznesie.

     Przypadek, skłonność do ryzyka umiejętność budowania stałego zespołu, elastyczność. Przejrzałam listę stu najbogatszych Polaków. Co zobaczyłam ciekawego, że każda z tych firm nie prowadzi jednej branży. Każda ma jakąś bazę i w miarę rozwoju firmy inwestuje w kolejna branżę, I każda z tych firm ma podstawowy słały trzon współpracowników, niezmienny od lat. Kto stanowi taki trzon, ludzie tworzący zarząd spółki i poszczególne zespoły ludzi, które zajmują się ściśle określonymi dziedzinami. I tak zajmujący się głównie handlem, poszerzając swoją dziedzinę o handel nieruchomościami odniesie sukces, ale nie odnosi sukcesów w dziedzinie mediów. Wniosek nasuwa się sam, trzon stałych pracowników po prostu się na nich nie zna, i w tej dziedzinie mimo wielu prób nie odniesie sukcesu.

      Jeżeli więc chcesz rozpocząć swoją działalność gospodarczą, musisz przede wszystkim określić swoje własne predyspozycje, jeżeli jesteś zachowawczy to buduj swoją firmę krok po kroku, ale nie nastawiaj się na szybki zysk. Jeżeli masz predyspozycje handlowca, to szukaj swojego miejsca w tych dziedzinach. Jeżeli jesteś malkontentem to te dziedziny pozostaw innym, nikt nie będzie chciał współpracować z handlowcem z miną” kwaśnego ogórka”. Tu jest ci potrzebna naturalna swoboda w kontaktach z innym ludźmi tu wyuczona regułka – w czym mogę pomóc się nie sprawdzi, a wręcz przeciwnie.

       Jeżeli prowadzisz sklep to nie rzucaj się na klienta jak pies gończy, tylko zadbaj o kilka podstawowych rzeczy, dobry towar, porządek w sklepie i ekspozycję tego towaru. Przy dobrej atmosferze i lepszej ekspozycji sprzedasz więcej , ekspedientka uśmiechnięta witająca klienta zwykłym dzień dobry więcej zwojuje niż od progu rzucająca się agresywna i niemiła, z wyuczoną regułką w czym mogę pomóc. Jeżeli nawiążesz kontakt z klientem, nie wciśniesz mu zgniłego jabłka, a odłożysz je przy tym kliencie do koszyczka z odpadami, to on do ciebie wróci. Jeżeli nie masz naturalnego gustu to nie sprzedawaj ciuchów i artykułów wyposażenia wnętrz. Jeżeli prowadzisz firmę usługową to dbaj o jakość usług. By zaistnieć z na rynku reklamuj się w Internecie, bo dziś to jest główne miejsce do poszukiwania usług.

      Tak prowadząc firmę usługową masz szanse na dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. W bazach firm konsumenci wyrażają opinię o wykonanej usłudze lub zakupionym towarze. Jeżeli w dobie Internetu będziesz biegał tylko z ulotkami to daleko nie zajedziesz. Reklamując swoje usługi pamiętaj, że tu możesz zamieścić zdjęcia ze swoich wykonanych projektów. To będzie wizytówka twojej firmy. Nie reklamuj się najtaniej wykonam remont łazienki w dwa dni ,bo to po prostu jest nierealne. Reklamuj się tak, solidnie ,terminowo w przystępnych cenach. Zamieść cennik swoich usług. Trzymaj się ustalonego czasu wykonania usługi. A wtedy internauci będą polecać twoje usługi. Co pozwoli ci pozyskać klientów. I pamiętaj o jednym w każdą nawet najmniejsza firmę należy inwestować ,i inaczej staniesz w miejscu. Reklamuj się tak, solidnie, terminowo w przystępnych cenach.

Dostępne rodzaje płatnosci